Xlash

Jag har säkert över 1 år funderat på att testa de där ögonfransserum, näring till ögonfransarna.
Så förra veckan bestämde jag mig för att testa de billigaste, xlash.

Här är mina fransar innan jag började, jag har faktiskt redan innan jag började ganska långa och täta fransar.
På bilden har jag inget smink.


Här är 6 dagar senare, mina ögonfransar är märkbart längre. Syns dock
inte precis på bilden! Men ser ni färgen!! Har inget smink på mig här heller, men Fredrik trodde de då fransarna är mkt mörkare!


Här ser man lite bättre hur pass långa dom är, börjde dom lite lätt imorse och har inge mascara på mig
och ändå ser dom ut såhär klockan 18 på kvällen!


Jag är sååå nöjd! Kommer ta en bild nästa vecka och uppdatera hur fransarna ser ut då:)

Vad då fräknar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0